torsdag 29 januari 2009

OM DIG
1. Hur mycket är klockan just nu?
21.56
2. Namn? Bodil Jennie Josefin
3. Vart bor du? Byhåla
4. Hur många barn vill du ha? Jag är lycklig om jag får en, men visst får jag välja så minst två kanske tre.
5. Vill du gifta dig? Nej det kan jag tänka mig att stå över, men säger nog inte nej om den rätta frågar.
6. Har du ätit sushi? Icke. Äter inte råa saker gärna och absolut INGET som simmat eller befunnit sig i vattnet i levande tillstånd.
7. Favoritglass? Mjukglass och glass från Draken glass.
8. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? Inga. Det närmaste jag kan komma är ett paket havregryn
9. Humör? huvudet upp och fötterna ner.

FYRA GREJOR
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?
Nej. Jag aktar mig för dem
2. Har du en hund? Icke, men en Pussel har jag
3. Sover du helst själv eller med någon? Tillsammans med någon, men min säng ekar otäckt tom på höger sida
4. Tror du på spöken? ja det gör jag

SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? Ne. Det känns ganska lagom att vara så lång som jag
2. Skulle du vilja väga mer? Icke!! Mycket mindre tack.
3. Skulle du vilja ha sex nu? Jovars. Det vore väl trevligt med rätt person
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nä, då kan man somna ifrån det ovanstående om det erbjuds

KAN
1. Kan du röra på öronen? Ja om jag anstränger mig så.
2. Kan du slicka dig på näsan? Ne. Så lång är inte min tunga
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ja, men det gör ont i huvudet så jag låter bli
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Nej då skulle jag få panik. Finns ingen annan att prata med så pratar jag med mig själv.
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Oja. Är ganska vanligt när det gäller mig.
7. Kan dina vänner lita på dig? Absolut.
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Har jag redan gjort en gång. Det gick fin fint det.
9. Kan du suga? Ursäkta?
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Det värker i mig, men jo det kan jag nog.

HAR
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Jo, när man som 15åring ville dölja att man var full så ljög man hej vilt(de genomskådade mig har det kommit fram på äldre dagar).
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? MÅNGA gånger
3. Har du syskon? Jadå. Både via blodsband och fostersyskon
4. Har du någonsin haft sex med någon? Jo, sådana aktiviteter har utövats
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Om de gjort det så är det säkert i all välmening för mina föräldrar är de bästa och skulle aldrig göra mig något ont
6. Har du varit full den här månaden? Icke. Är en städad figur. Fast kommande helg ser diffus ut. Kan komma att förtäras alkohol.
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nej då. Det går ju fin fint det här. Bring them on!
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Ne. Jag är riktigt dålig på den saken. En gång om dagen får räcka. Okej. Ibland två.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Jadå
10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Ja det med
11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nope. Det har jag inte.
12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Nej. Sådant sysslar jag med i största hemlighet
13.Har du haft sex med mer än tre personer? Inte samtidigt
14.Har du ljugit på någon fråga än då? Man ska inte ljuga

Inga kommentarer: