torsdag 1 januari 2009

var första dagen på det nya året slut.
Igår var det jättetrevligt.
Vi åt en trerätters och hade massa mys.
Spelade Wii så klart och så en hel del musik. NU har jag äntligen kopplat min data till stereon så det faktiskt hörs vad jag lyssnar på.
vis 01 gick vi faktiskt och la oss, men somnaded gjorde vi inte.
Jag låg faktiskt och hade högläsning för Mary. Jag läste ur Isfolket. Det är så mysigt tyker jag att ligga så och läsa för någon annan. Jag önskar att jag hittar någon en dag att ligga och läsa för på kvällarna.
Ikväll ska jag fortsätta med kapitel 5 för Mary.
Annars idag sov vi till 10.40. Då ringde det på dörren och min bror stod utanför och ville låna mjölk.
Vi har varit sega hela dagen och inte gjort många knop.
Vid 16-tiden gjorde vi ett ryck och gick ut och lekte med hundarna och handlade till middagen.
Idag blev det wok-middag.
Nju har jag stulit lilla M av L och han leker med lejonen och vi spelar Wii såklart!
Jag har så ont i armarna efter allt tennis-spel och alla yoga-poser.
Mitt nyårslöfte är att bli fastare i kroppen.
Det vet jag att jag klarar också.
Hejja mig!
Nytt år. Nya löften. Nya möten. Oj. Jag hoppas på mycket roligt.
Kan det här bli mitt år?
Håll tummarna för mig. Det borde väl ändå vara min tur nu?!

Inga kommentarer: