onsdag 28 januari 2009

* lista tre saker med din kropp du är särskilt nöjd med
* länka den du fick utmaningen av
* och skicka vidare till tre personer du tycker borde vara extra nöjda med sig själva!

Jaha, hejja Tessi. Jag känner ungefär som du. Måste man inte vara nöjd med sin kropp för att göra denna utmaning, men jag blev ändå så glad att du utmanade mig så okej då. Jag gör det!

1. Jag tycker mina ögon är vackra. Jag får ofta höra att jag ser ut att vara både hög och stenad för att mina pupiller alltid är så stora, men det är jag inte. De ser bara ut så. Jag gillar dem.

2. Mina fötter är faktiskt också något jag själv och andra gillar. Det finns inte en massa förhårdnader, sprickor eller liktornar. Tårna är raka och har inga naglar som ser onormala ut.

3. Hmm,. Nu blev det svårare. Nu har jag spelat ut mina trumfkort(ynka två).
Okej. Jag är ganska nöjd med min mun. Jag har (enligt min kompis Ann-Sofie) en väldigt kyssvänlig mun. Hon har inte provat kyssa den, men tyckte mina läppar såg kyssvänliga ut. Läpparna är mjuka och lagom plutiga. Har vita tänder och visar dem ofa när jag skrattar.

Ja, det var det hela. Nu är det gjort.
Nu skulle jag utmana tre, men jag tar fyra istället. Jag utmanar: Jenny, Anny, Elin och Mary.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är Elin jag och är J min bror? :)
Isf så skicka på han allt som finns att skicka på honom. Han är säkert bra med kidsen, det känns som att han ska vara det eftersom han är min bror :) Förutsatt att det nu är han som är "J".. =) Bekräfta utmaningen and Im on it!

Anonym sa...

Skönt att bruuuuschan får nått att göra, det behöver han! Hälsa han att han är en av de bästa och hör hemma med eliten! :) Nu har jag antagit utmaningen och det var inte så lätt men vafan man är inte mer än människa, jag trivs som människa, speciellt om jag får vara mig själv. Nu blir det svärpäron och garderobs snickring! Ha en super duper helg fröken, det ska jag ha! Puss och Kram!