fredag 23 januari 2009

Nu är A´s hår fastsytt och mina naglar är fixade.
Nu sitter Frida och får sina filade. Det är så äkta tjejigt så man nästan kvävs i allt rysch pysch, men det är härligt!
Om cirka två veckor är även mitt hår fastsytt och betydligt längre än det är idag. Och bäst av allt. Det är blont! Jennie going blonde ni vet.
Nu dunkar vi på med en hel kavalkad av gamla klassiker.
Jag är trött som bara den eftersom jag klev upp strax efter 5 imorse, men jag har alldeles för roligt för att vilja gå och lägga mig.
Vi kör på ett tag till.
Hejja oss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

åååååh va mysigt!!! önskar ja hade kunnat vare med!! =/ måste gö ett ryck jag å med håret..... men vad?!??! hmmmm..........

Hejja hejja på er :)

Kramkram

Anonym sa...

hmm.. sneglar ner på mina naglar och gömmer dom under bordet...

Skönt å höra att du har myspys kusse :-)

Kram kram