torsdag 22 januari 2009

Tror jag gjort denna lista, men så gör jag den igen då:

Vad heter du: Jennie
Var bor du: Byhåla
Trivs du där: Jajamensan
Brukar du läsa horoskop: Då jag kommer åt en tidning som innehåller ett sådant MÅSTE jag läsa det.
Har du körkort: Absolut! I Byhåla är det svårt att vara utan.
Favoritdjur: De som inte hårar, men Pussel är förlåten för det och är min favorit.
Festar du mycket: Alldeles för lite
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit tack
Brukar du bli för full: Icke. Jag är sansad. Var MÅNGA år sedan jag var för full
Antal kuddar i sängen: Det finns fyra. Jag använder 2
Äger du ett busskort: Nej, jag har ju Jettan
Vad åt du till frukost: Två rostade med ost och ett glas fruktsoppa
Har du haft sex idag: Nej tyvärr.
Nästa mål i ditt liv: Att bli lycklig igen.
Hur svarar du i mobilen: Hej det är Jennie!
Antal timmar sömn inatt: Hmmm. Låg med ångest runt midnatt och somnade kanske vid 1. Klockan ringde 6, men jag snoozade till 7 så mellan 5-6timmar kanske.
Sov du ensam: Hade Pussel i knävecket, men annars ekade andra halvan av sängen tom.
Din hobby: Läsa, bygga pussel och prommenera.
Vad är det för veckodag?: Torsdag
Vad åt du senast: Med tuggmotstånd var det köttfärsgratäng och pasta. I flytande form var det ett glas fruktsoppa efter prommisen.
Vem fick du sms av senast: Nagelfru A
Vem ringde dig senast: Pappa som berättade att Takida vunnit en Rockbjörn för bästa svenska grupp.
Godaste ölen du druckit: Dricker inte öl.
Vilka hårfärger har du haft: Oj. De föesta i färgskalan. Röd, blond, brun. lila, svart.
Vad såg du senast på TV: Var faktiskt på Vakna med The Voice imorse. Tv;n har varit på totalt 15minuter på hela dagen.
Vad läser du för bok just nu: Nummer 6 i Isfolket
Längd: 170cm
Skostorlek: 40
Hårfärg: Brunt med en horribel utväxt. Längtar till fredag nästa vecka då jag får färga om mig.
Är du kär i någon: Nä eller jo. Jag är helt kär i mina bebisar M, A, N, T
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nä, jag trivs bra i min lilla håla.
Dricker du: Ja när jag är törstig.
Vilken parfym använder du: Har mina tre älsklingar i kylen. Marc Jacobs- Daisy, DKNY-Green Apple och Elizabeth Ardens-Red Shimmer
Vilka skor använder du: De som är sköna och passar årstiden. Just nu är det kängor och boots som gäller.
Dagens klädsel: Under arbetstid var det bagyjeans, top och t-shirt utanpå. Just nu sitter jag i mitt underställ som jag inte fått av mig sedan prommenaden.
Spike eller Angel: Ke??

Inga kommentarer: