måndag 12 januari 2009

Träning avklarad.
Jag kan inte fatta hur jag ska klara av att hålla detta föredrag imorgon. Jag är så nervös så jag mår illa redan nu. Kommer säkert kräkas imorgon.
Eller nej, men nästan.
Jag ska bevisa för dem allihopa att även om jag är yngst och ensam så är jag bäst.
De andra var minsann snabba att para ihop sig trots att de tidigare satt och talade om att de jobbade bäst ensam. Det slutade således med att JAG blev ensam. De ska få se.
Trots min sjävsäkerhet så känner jag mig inte som jag påstår.
Jag vill bara få det gjort. Bli utdömd eller inte och sen sitta ner och skaka i benen för att få bort nervositeten.
Men hej och hå.
Som toppen på berget så är det ett skriftligt prov också.
Jag hatar dessa prov. Vill bara känna mig förberedd. Fast jag hoppas att det går bra.
Det känns ändå som jag fattat det hela.

I februari är det tänkt att vi ska börja leda egna kurser.
Jajamensan! Då ska jag lära ut aktivt föräldrarskap.
Hejja mig!

Nu ska jag duscha och sedan blir det plkugga för hela slanten.
Kvällens dusch blir till tonerna av Korns- Twisted Transistor,

Hej så länge!

Inga kommentarer: