måndag 19 januari 2009

Prommenad avklarad.
Det är ändå förbenat skönt när man väl varit ute.
Idag resulterade dock prommenaden i ett fint litet blödande skavsår på hälen.
Ja, men hej hej.
Igår skavde det också ganska så bra, men jag tänkte att ett plåster idag skulle göra susen.
Jo ni. Innan jag nådde upp för första backen låg plåstret i botten på skon, men jag vägrade vända.
Nu dunkar det så vackert, men blodet har slutat komma.

Har just lagt in alla räkningar också.
Det är ju en grinfest varje gång. Visst. Jag har inte allt för många och dyra utgifter, men tänk om man hade mer inkomster också.
Det som värkte värst var slutfakturan på Comviq. Den var på den nätta summan 1589:-. Så är det att bo i norrland. Comviq fungerar uselt, men så är det sjukt dyrt att göra sig av med.
Jaja. Nu är det gjort och jag kan åter nås på de flesta platser i Sverige.

Nu har jag intagit ett gals fruktsoppa och jag är nöjd. Ska lägga mig i sängen och läsa en stund innan jag ska somna in och drömma sött på mina sköna kuddar.

Hej så länge!

Inga kommentarer: