torsdag 8 januari 2009

Vad gör man när motivationen absolut inte finns där.
Jag hade tänkt skriva så mycket som möjligt idag och kanske hinna städa lite imorgon, men jag har noll lust att sitta och fundera och skriva. Läsa är inget problem så jag läser och läser och det är ju bra i sig. Jag ska ju även ha ett skriftligt prov i detta på tisdag eller onsdag så det är bara att plugga på.
Bloggen är en katastrof och det är väl också en anledning till min nedstämdhet. Precis ALLT försvann när jag höll på att pilla här. All reklam, alla sidelement ja, men allt.
Nu tänker jag inte sätta tillbaka en massa reklam utan nu får det vara.
Det får bli en enkel blog 2009.
Nu ska jag koppla upp datan till stereon och träna wii fit en timme och sedan köra igång med pluggandet igen.
Hejja mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

SAKNAR DIG.. Ja du
vad gör man när motivationen inte finns?
Du får intala dig själv att fy fan vad roligt det här är.. eller de kanske inte funkar ha ha..

lycka till med provet..
tack för allt. Puss och kram