måndag 26 januari 2009

Middag intagen.
Idag blev det korvgryta med cayenne och chilikrydda.
Jag har fått en sträckning i rumpmuskeln och har stora problem med att ta mig framåt. Vaggar som en anka. Dock gnager samvetet i mig för att jag inte varit ut på tre dagar och kommer inte iväög imorgon heller. Tror jag måste försöka ta mig ut en liten stund i alla fall. Jag får väl vagga mig fram på prommenaden idag då.
Det strålar verkligen från rumpan och ner i ena benet. Som någon ger mig elstötar där bak.

Helgen har fått mig att fundera mycket över livet och jag har kommit fram till att det finns en människa som saknas i mitt liv och jag vill verkligen ha den tillbaka. Jag gjorde nästan vad som helst för att få det så, men det verkar vara utan framgång. Det gör mig ledsen, men jag kan heller inte fastna i detta för då går mitt liv genast in i en ond cirkel.
Hoppet är det sista som överger människan och jag hoppas. Jag hoppas varje dag!

Nu ska jag snabbvila på maten innan jag ska vagga ut.

Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va kostade kakeldekoren då? Du får lära barnen att leka lugna lekar!! =) KRAM