torsdag 22 januari 2009


Imorse byttes min älskade Pussel ut mot satans avkomma igen.
Jag undrar vad det är för fel på honom ibland.
Tröttast imorse var jag. Låg och snoozade nästan en hel timme innan jag slängde mig ur sängen.
I vanlig ordning hoppade jag in i duschen. Så plötsligt hoppar Pussel in och balanserar på badkarskanten. Det brukar han göra ibland så det var inte hela världen, men då hoppar han ner I badkaret och ställer sig och glor på mig. Jag säger åt honom att gå bort.
Då stirrar han på mig, sätter sig i badkaret och kissar innan han hoppar ut och försvinner.
Jag bara undrar vilken ond avkomma som byggt bo inuti i min Pussel.
Jag hoppade ur duschenoch spolade rent och nu blev det swimingpool på golvet också.
Ja det var min morgondusch det.
Så kan det gå.

Hej så länge!

Inga kommentarer: