söndag 25 januari 2009

Jag vet inte hur jag ska förklara det jag vill säga just nu.
Jag undrar över andra människor, men även över mig själv.
Är jag alldeles för godtrogen som tror på andra människor så pass mycket att lita på deras ord eller är det de andra som är oärliga?
Man ska inte lita på någon annan än sig själv sger vissa, men jag har svårt att tro att alla andra bara är rent igenom elaka. Det kan inte vara så.
Att bli sårad svider, men jag kanske borde veta bättre vid det här laget. Jo, jag borde nog det.
Dock vet jag att jag kommer glömma och trampa i EXAKT samma fälla igen när den dyker upp.
Dumma Jennie!
Ja så är det att vara snäll. Man har inte ett dugg för det, men är hellre snäll och tar smällen det medför än att vara den som sårar.

Nä nog om detta. Jag kan ändå inte förklara det riktigt.
Nu ska jag plocka ur tvättmaskinen.

Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror jag förstår precis vad du menar...<3