onsdag 14 januari 2009

Ikväll har jag verkligen inte gjort någonting.
Somnade på soffan. Hade dock mina misstankar att det skulle inträffa så jag ställde klockan på 19.30. När klockan spelade sin harmoniska melodi slog jag upp mina två blå.
Satte mig upp och bestämde mig för att det var helt okej att äta en bit kladdkaka idag så det gjorde jag.

Imorgon är det träning igen och jag känner på mig att det kan leda till svår träningsvärk efterkommande dagar, men det gör inget.
Jag har dock fått ett problem. Min aerobics kommer flyttas från måndagar till tisdagar och då kommer jag missa den. Jag slutar 17.30 i Byhåla och 17.55 börjar träningen i Ångest. Hinner jag 3.5mil på dessa minuter. Tja, kanske, men ska faktiskt se om den som stänger på måndagar vill byta med mig ett tag framöver för jag vill verkligen inte missa den.
Jaja. vi får se.
Alla de känslor som verkligen härjat runt med min kropp har gjort mig helt slut.
Ska nog spela lite spel på King.com men snart ska jag lägga mig under täcket och snyfta en stund innan det är dags att somna.

Ibland önskar jag att det ringde på dörren och utanför stod en vän och gav mig en kram. Det hade varit skönt just nu.Bara någon som kramade mig och lovade att det skulle bli bra igen.
Jag vet inte varför tårar rinner när jag vet att jag har så många som faktiskt bryr sig, men de slutar inte.
Jag hjärta er som bryr sig och tar sig tid för mig!
Tack!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gumman..... om jag kunde stå utanför din dörr!!
Ring mig när det känns jävligt, jag finns här!

Ska vi ta en myskväll snart när du vill? Vi kan ta det redan i helgen om det kniper :) Och sortera grejjer och dricka vin :) haha

Idag är det officiell inflytt och shit va fint det börjar bli. JOhnas kommer och hjälper mig idag och imorgon och brudarnaär hos mig från ikväll och till söndag. MYYYYSPYS!

Kram från stads maja