tisdag 6 januari 2009

Nu har min Mary åkt hem. Saknar henne och hennes lejon redan.
Nästa gång kommer jag ner Mary och dricker drinkar på TikiBar!
Igår städade jag hela eftermiddagen. Blir mycket lejonhår som gömmer sig på alla möjliga ställen. Dammsög i en timme och torkade golven.
På kvällen kikade J in och vi tittade på Hostel I + II. Det var äkta kräksvarning på de filmerna. Kände att det faktiskt vände sig i magen några gånger.
Nu har jag lyckats vända på dygnen så jag kan vara vaken till 2-3 på nätterna och sover till 11 på dagarna. Ångest!
Imorgon ska jag börja klockan 6 och då kan man minsann inte vara uppe till nåt 2inatt. Ska lägga mig och tvinga migsjälv att sova vid 22.

Idag ska jag till nagelfru A och göra mig fin. Kände att det var dags för det. Sedan ska jag åka och hämta min älskade Pussel. Han ska flytta hem till Mami nu.
Annars blir det en slappardag tror jag. Har inte så mycket mer än en prommis inbokad(om det inte är -20grader ute såklart).

Inga kommentarer: