tisdag 13 januari 2009

Jag tror att jag snart har vänt tillbaka dygnet nu.
Klockan är 21 och jag är dödstrött.
Kan ju var att det varit mycket nerver idag, men är väl på rätt väg i alla fall.
Går inte att vara vaken till närmare 2 på natten när klockan ska ringa 5 nästa morgon. Blir ju som en levande död.
Fast det är ganska roligt att vara vaken på helgerna. Så man hinner med någonting.
På fredag ska jag få träffa L med familj. Var alldeles för länge sedan. Då ska vi hitta på nåt skoj och äta lite kanske.
Lördag är ännu ett frågetecken. En liten utgång verkar inte vara omöjlig, men vi får väl se.
Nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen hör och häpna.
Imorgon är en ny dag och dags för avslut på min kurs.

Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det ska bli nice att jobba lite, tråkigt att inte Jenny är där men man kan ju inte få allt här i världen! =) Näe jag tycker Gul eftersom blommans mitt är gul. Thats me. Nattinatt.