söndag 11 januari 2009

For the first time ever!
Jennie sitter i sängen och bloggar.
Tyvärr har min data jordens absolut kortaste batteritid, men den klarar en timme i alla fall.
SKa läsa lite bok nu. Borde egentligen sova, men så går det när man är uppe på nätterna. Då får man ta några trötta mornar innan rytmen är stabiliserad igen.

Jag borde bli bättre på att använda min kamera också. Jag är inte bra nu. Tittade på en systemkamera igår i s.vall. De är ganska dyra, men funderar ändå på att införskaffa mig en sådan. Ska bara hitta 5000kr någonstans.

Ska även försöka skaka fram 40000kronor ur någon bakficka tänkte jag. Dem ska jag förvalta på mig själv, men det blir ett framtidsprojekt.
Mycket jag vill med mig själv just nu.
Vill även förlänga mitt hår, men då blir jag snål. Varför lägga ut 3000kronor på det när jag kan köpa och sätta i och ta ur själv för 400. Jag har sådant hår nu, men måste köpa nytt eftersom mitt hår byter färg den 30januari. Då är det bruna håret ett minne blott.
Då blir det Jennie goes blonde.
Hejja hejja!
Nu ska jag natta mig själv.

Hej så länge!

Inga kommentarer: