lördag 24 januari 2009

Imorse vaknade jag av att Grynet och NellanPellan stod vid soffan och ropade på mig.
ade sovit lite och inget alls. Typ 3-4timmar, men det gick riktigt bra att kliva upp.
Satt dock mest som en levande död på kökssoffan och stirrade framför mig.
När vi ätit frukost var det dags att baka bullar. NellanPellan hjälpte till. Hon åt lite deg och kavlade med en dock-nappflaska.
A kavlade, jag hällde på kanel, A socker och rullade ihop degen. Jag la bullarna i papper och bredde över en handduk. Det kallas teamwork!
Vid 12 var bullarna klara och vi satte oss vid bordet med mjölkglaset och åt varsinn varm nybakad bulle. Mums!
Strax efter 12 åkte jag hemåt. Var så trött när jag körde. Det är verkligen inte bra att köra då. Har nästan minnesluckor på vägen hem(kan omöjligt bero på alkohol i allafall eftersom jag var nykter igår). Hemma duschade jag och grejjade lite. Sedan somnade jag på soffan. Vaknade 18.30 och insåg att jag var hungrig. Beställde en kebab och satte mig vid datan och väntade på att jag skulle åka och hämta den.
Pratade med Jenny på msn och det visade sig att de också beställt mat på samma ställer nästan exkat samtidigt. De skulle hämta min mat med så åkte jag till dem och vi åt tillsammans.
Yay! Hade mys i soffan. Skrattade till AFV och tittade öite på Cribs innan det var dags att åka hemåt.
Nu tror jag att det är dags för sängen. Jag är faktiskt trött.
Imorgon är det en ny dag med nya tag.

Hej så länge!

Inga kommentarer: