onsdag 7 januari 2009

Nä, men jag tror jag bara hugger mig i benet snart.
Skulle sätta mig och försöka få till ett nytt fint blogutseende. Hade till och med ett nytt namn på gång, men gissa om allt bara gick käpprakt åt skogen.
Ja (stående ovantioner) det gjorde det. Jag blev så vansinnig så jag bara sket i det och nu har jag en ful dassig och halvdan blog ett tag framåt tills jag får till det som jag vill.
Jag kan ingenting om Photoshop och kan ingenting om att smycka min blog heller. Jag kanske bara är en fejk här i internetvärlden.
Borde gå en kurs kanske och lära mig en sak eller två, men icke. För lat. Betalar hellre någon att hjälpa mig för nu ska skiten bli irdentligt gjord.
Ska smöra för någon som kan och erbjuda en slant eller två för besväret.

Nu skiter jag i allt vad internet heter och går och lägger mig.
Imorgon ska jag ställa klockan. Har minst 8timmars intensiv studering framför mig imorgon, Ju tidigare jag börjar desto tidigare kan jag bli klar.
God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men varför sparade du inte din gamla design?? Den va ju så fin!! Bilden på mej är från nyår, vilket du nog redan listat ut! :) KRAMI