måndag 26 januari 2009

Jag gick ut och vaggade en stund. Fick dock se mig slagen efter en stund. det gjorde ont i hela benet och upp på ryggen.
Tror inte det är så bra.
Just nu har jag stora problem att sitta ner. Gå på toaletten är en mardröm. Jag grinar lite varje gång min rumpa nuddar toasitsen.
Imorgon kanske jag får ha en sån där sittring. *fniss*
Känns i alla fall bra att jag kom ut en liten tur åtminstonde.

Imorgon ska vi jobba med sinnen igen på skolan. Vi ska börja med ögat.
Det ska bli riktigt roligt. Vi ska läsa och måla och bara ha det roligt.
Jag really love my job. Det är bara bäst. Ungarna är underbara och mina arbetskompisar har blivit de bästa.

Nu ska jag slå på tv:n för första gången på fyra dagar. Ja det är fktiskt sant. Jag har inte tittat på tv alls. Har haft annat för mig och så har jag ju min älskade data.

Hej så länge!

Inga kommentarer: