tisdag 6 januari 2009

Jag bjöd Mallibrallan och lill A på middag idag.
Kände inte för att äta ensam och så saknade jag min Mallibralla. Var för länge sen jag såg henne.

Nu hade jag tänkt städa bort julen, men ombestämde mig. Jag ska sätta mig och fylla i min kalender. Tänkte bli duktig på att planera. Inget nyårslöfte, men ändå ett försök att bli mer organiserad.

Nu ska jag sätta mig och titta på olika saker jag måste köpa. Det finns alltid något man borde ha i hemmet. Just nu är jag lite fundersam över dukar. Jag borde köpt fler dukar när jag var utomlands. Var ju så insnöad på jul då så det blev bara såna. Ångrar mig nu.
Vill åka på Dollarstore i Härna också. Handla lite billigt skit.
Ska vi åka dit nånting J?

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe ja absolut att vi ska till dollar nån dag :)

Anonym sa...

Det är så sjukt det där med Dollar Store, man tror att man behöver allt skit, bara för att det är såå billigt. För övrigt så trodde folket i Piteå att det hette Dollar Tore, s:et var ju ett dollartecken så de läste inte det. :D haha. Kul va? Jag får hoppas att du, som jag siktar på lycka och välmående i år. Om det skulle vara ngt så kan vi alltid guida varann! Puss och Kram!