onsdag 21 januari 2009

Phu.
Nu har jag vaktat barn och det var såååå jobbigt. Eller?
Ungarna sov som två små ljus och lika så gjorde barnvakten kan jag lova.
Såg till att båda barnen somnat och hade det bra sedan skulle jag BARA titta lite på tv och plötsligt vaknade jag av att Johnas står och gör ett tappert försök att väcka mig på vänligast sätt(att ruska mig lätt i benet).
Försökte organisera var jag befann mig för det hade jag alldeles glömt mitt i allt sovande(trots min tunga sömn ska ni veta att jag har kunnat räkna varje andetag ungarna tagit så dem hade jag full koll på).
Nu har jag kommit hem igen och Pussel har nog saknat mig för nu har han stått och strukit sig och försökt hångla upp datans vänstra hörn i nästan 10minuter.
Han älskar sin Mami.
Nu ska jag och Pusselkatt gå och lägga oss. Jag är bara rädd att jag blivit för pigg nu och får svårigheter att somna om.

Jaja. God natt!
Hej så länge!

Inga kommentarer: