lördag 17 januari 2009

Vet inte ens var jag ska börja idag.
Idag hr varit stora rengörardagen. Jag har städat huset från hallen till vindstrappan.
Jag har plockat ihop, bäddat sängen. dammat, dammsugit, torkat golv. tvättat och bara gjort allmänt fint. Okej, ett fel kvarstår. Jag har inte orkat byta gardiner. Det är det första jag ska göra imorgon.

När jag var helt matt i pälsen av allt detta städande bytte jag om och åkte till min älskade Mallibralla. Hennes mamma och karl bjöd på en helt fantastisk middag. Tack snälla snälla för den. Hjärta er!

Sedan åkte jag hem och tittade på ett avsnitt av The Hills(retade såklat upp mig på den där Spencer och ville bara åkta dit och smälla till han). Strax efter kom J och det var dags för ännu en skräckis-film. Barnhemmet var nedladdad till min data och den var ruskigt läskig. En sån krypande, skvätt film. Sådan som man hoppar till av hela tiden.
Jag fick sitta och hålla hårt i handen så jag inte skulle börja grina.

Nu är jag ensam och ensamhet är verkligen något som skrämmer mig.
Jag är absolut inte desperat av att hitta en ny.
Ibland kan man bara inte styra över vad man känner.

Just nu är jag inte alls trött. Ska sitta och bara data tills jag domnar av.
Funderade på att i min ensamhet kanske supa mig jättefull, men nä. Det är inte riktigt min grej så jag datar i nyktert tillstånd och så får vi se när jag somnar.

hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja för du datar ju med mig :)