tisdag 20 januari 2009

Tjoho!
Äntligen hemma och inne.
Tog en riktigt powernap på 20minuter innan jag bytte om och åkte på träning.
Slet som en tok och svettades som aldrig förr. Man luktar ju inte ros efter en träning, men å andra sidan så vet man att man tagit i för kung och fosterland.
Så skulle jag sätta mig i bilen igen och åka hemåt. Hade kåtimma på rutan exakt hela vägen hem.
Inte för att jag var kåt, men svettig och anfådd. Hade fläkten på högsta volym i bilen, men vad hjälpte det?
Imman var ett faktum.
Så kom jag då äntligen hem och eftersom jag nu bor i norrland så har det snöat och snöat hela dagen. Det var ju hur mycket snö som helst på uppfarten. Det var bar aatt perkera på vägen och ställa sig och skotta. NU är inte min uppfart speciellt stor, men blötsnö väger bly och fastnar i spaden hela tiden så jag slet ont i några intensiva minuter.
NU är dock uppfarten skottad. Trappan sopad och jag är svettig igen.
Måste ta igen mig lite och sedan ska jag duscha. Är även Top Model nu som jag vill se. Tror jag ska sitta på golvet och titta på det och sedan duscha och bara dö i sängen.
Ja så får det bli.

Hej så länge!

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha ja den där kåtimman tampas jag ozå med när jag åker fårn stallet i lilla toyan ;) flärren på högsta it is, men va hjälper det?! haha :)

Anonym sa...

.....å jag hjärta dig vet du! KRAM

Anonym sa...

Hmm... jag skulle oxå behöva få skottat *visslar*