söndag 11 januari 2009

Nu kommer snart mitt älskade bredband hem igen och jag slipper gå över till grannen för att komma mig ut i världen.

Jag lider av frustration. Vilken får ni själv lista ut. Denna frustration gör mig rastlös och jag måste ständigt ha något att göra. Jag hade nu tänkt gå ut och prommenera 1-2timmar, men gissa vad som möter mig när jag sticker ut näsan?
Jo, men visst. Det regnar.
Suck, pust och stön.
Bara att ta av alla kläder igen och gå in och dö av tristess.
Körde några omgångar Wii och pratade med Mallibrallan i 20minuter i telefonen.
Nu hamnade jag här framför datan och bara väntar på att bror ska komma hem.
Då får jag äntligen igång min nya darling Spotify och kan lyssna på all bra musik igen.
Allt kommer bli så bra så br.

Imorgon är det träning. Yay! Som jag har längtat. Måndag och torsdag har jag vigt nu till att resa de sju milen tur och retur för att göra det jag tycker om. Aerobics!

Nu ska jag ta och leta och se om jag kan finna någon rolig lista att fylla i. det var ett tag sedan jag gjorde en sånda.

Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Guuud va jag önskar att jag kunde komma igång med något jag med. Men orka åka till ånge för att röra på sig!? Varför tränar du inte i fränsta?