fredag 16 januari 2009

Jennie med sämsta karaktären i hela nedre norrland. Känner någon henne?
*jag viftar ivrigt med handen*.
Åkte till L idag efter jobbet. Vi hade det precis lika bra som alltid. Vi inledde med lite fika sedan satte vi oss i soffan och funderade om vi skulle orka göra något.
15.30 slet vi oss ur soffan och in i bilen. Drog till Birstacity och skulle BARA titta lite.
Kom ut cirka en timme senare med TRE kassar.
En smäll skulle man ju ha. Jag grinar för att jag har så dåligt med slantar, men så fort en röd lapp med tre magiska bokstäver visar sig så trollar man fram en slant. Skulle gärna svälts för att få lägga mina sista matpengar på billigt skit.
NU är det inte riktigt så illa, men inte är plånboken fet.
Jag hur som helst så inhandlade jag en ny klänning(kanske nummer 132 i samlingen av klänningar), kakeldekorationer, schampo, balsam och smörknivar i plast! Som jag letat dessa smörknivar. Nu fann jag ju på Lagerhaus att man fick 10st för 50kr. Jajamensan.
Det fanns 8 olika färger så jag fick lite ångest vilka som skulle få äran att bli samma färg två gånger. Blev rosa och blå till slut.
Så åkte vi till Willys och inhandlade lite mat. Imorgon ska jag äta vegitarisk tacos. HUr gott som helst.

Middag hade kocken Ö tillagat. Kycklinggryta och pasta. Ö gör verkligen äkta munknullar-mat. Den är helt underbar.
Efterrätten blev chokladpudding och grädde till AFV. Jag och L skrattade så tårarna sprutade och en och annan gris hördes ur L.

Nu är jag hemma igen och ska ta hand om Pussel som är leksugen.
Imorgon är en ny dag med nya äventyr.
Hejja mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej min vän! Nu är jag tillbaka så jag kan läsa bloggar igen :) Va lite läsning att ta igen här... Å ja.. jag hjärta dig Jennie! De här grejar du!!!!!!! Tror ju stenhårt på dig ja vettu :) Vi kan väl ses nåt i veckan här å promma å prata lite strunt :) Kramkramkram