torsdag 29 januari 2009

Jaha. Dagens middag blev den samma som igår. Jag orkade inte hitta på något nytt och det fanns ju massor kvar.
Idag har J jobbat med mig. Han skötte sig helt fantastiskt. Eftersom jag är jordens absolut sämsta på att förklara(det som förvirrar är att jag på något vis alltid lyckas få barnen att fatta vad jag förklarar) så ska han ha en klapp på axeln och en high five för att hade sån bra koll på vad jag ville han skulle göra.
Nu har han sagt ja till att vika och det får han minsann känna på. Vi har bokat honom både hit och dit. Han ska då inte behöva gå sysslolös hemma i första taget.
Jaja, nog om honom. Nu till egoisten, MIG.
Känner mig ganska sliten och trött idag. Har varit en bra jobbdag, men ändå är jag trött.
Min kusin S ringde och frågade om jag skulle med henne på det där Aloe Vera-partyt? Oj, hjärnan arbetade på högvarv. Vilket party? När pratade vi om detta?
Jo, just det. Minnet återvände. Jag hade ju lovat detta för ett tag sedan. Ja, men har man lovat så han man.
Nu ska jag snart packa mig in i bilen och åka iväg.

Längtar till imorgon. Då ska jag klippa och färga barret. Hejja hejja!

Hej så länge!

Inga kommentarer: