söndag 18 januari 2009

50 frågor.

senaste
1. Du sa något elakt till ; Det var allt för länge sedan så det minns jag inte
2. Personen du pratade med ; IRL- J på msn: Jenny
3. Du fick sms av ; J
4. Du strulade med ; Strular aldrig, men en fika kan jag ta.

Idag
5. Kläder ; Nyinköpt klänning från Gina, Leggins, strumpor och linne
6. Bättre än igår? Jo till viss del kan man väl säga
7. Är det ; Mycket känslor i rörelse
8. Planer ; Att inte sova alls(dum idiotisk idé, men så är det)

Favorit
10. Nummer : ja jag vet inte om jag har något favoritnummer direkt 24 kanske. Min födelsedag infaller på detta datum och exakt 4 veckor senare är det julafton.
11. Färg ; Brun och rosa
12. Årstid ; Sommar

Frågor och Svar
13. Saknar du någon? ; Ja det är inte nyttigt att känna så
14. Humör för tillfället ; som en trampmina.
15. Det första du gjorde i morse ; klappade katten som låg och snurrade vid min arm.
16. Vad åt du sist? ; ett hörn av en kladdkake-bit
17. Vad irriterar du dig på? ; att jag är för feg när jag bara borde ta chansen
19. Vem tänker du på just nu? ; oj. det snurrar namn hela tiden här.
20. Tror du att personen tänker på dig med? Tja, någon av dem kanske gör det. Kan ju alltid hoppas att man blir skänkt en tanke lite nu och då.
21. Vart reste du sist? ; Reste till L i S.vall igår och Mallibrallan idag till Gissjö
22. Vad gjorde du igår kväll? ; Skrattade till AFV med L
23. Liknar du din mamma eller pappa? ; Jag är nog en blandning där. Mest lik pappa tror jag dock
24. Ler du ofta? Jag försöker. Ni vet att om man går fort och skrattar mycket så märks det inte att man är ful!
25.Välj en ( kärlek,skönhet,kreativitet) ; Kärlek.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? ; Jag ser inte så ofta fallande stjärnor, men jo då änskar jag mig nog något
27. I vems säng sov du inatt? ; Min alldeles egna
28. Vilken färg har din tröja? ; Har ingen tröja på mig. Jag har klänning. Den är svart/vit

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? ; Oooja.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? ; Även detta har hänt då och då
31. Gråter du när du skadar dig? ; Ja om jag slår mig relativt hårt så gräter jag en skvätt

Lycka
32. Är du en glad person? ; Jo, jag skrattar faktiskt ganska ofta
33. Vad gör dig glad? ; Familjen och mina underbara kompisar
34. Önskar du att du var lyckligare? ; JAaaaaaaaaaaaaaaa!!!
36. Kan musik göra dig glad? ; Jodå. Jag kan bli riktigt glad av viss musik

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig" ? ; Jadå. Det har förekommit sådana uttryck om mig
38. Har du någonsin sagt " jag älskar dig" och menat de? ; Ja, annars skulle jag ju inte säga det heller.
39. Har du en flick/pojkvän? ; Nee.
40. Är du nöjd med det? ; Inte det minsta
41. Är du kär? ; Nä, inte ännu

Hat
42. Vem hatar du verkligen? ; Jag hatar ingen. Tar för mycket energi att göra det
43. gjort en hat-lista? ; Nej det kan jag inte tänka mig
44. Är du en mobbare? ; Icke
45. har du vart så arg på någon/något så du börjat gråta? ; Oja! Mer än en gång
46. Har du blivit sviken någon gång? ; Jo. Hårt och skoningslöst

Skolan
47. Gillar du skolan? ; I love it! Jag jobbar ju där
48. sämsta ämne? ; Vet inte
49. Har du spytt i skolan någon gång? ; Icke, men svimmat har jag gjort
50. Är skolmaten god? ; Jadå. Mattanterna är så duktiga så!

Inga kommentarer: