söndag 11 januari 2009

Hurra!
Nu har min lilla älskade Dongel(eller stavas det dångel??) kommit hem och jag kan återförenas med mitt Spotify.
Hejja Harry som hjälpte mig fixa det(spotify alltså).

Har fått för mig att det kanske är dags att dra sig ut på krogen nästa helg. Kan det vara nåt?
Ja jag vet inte. Vill ju liksom bara ut och svänga på mig lite. Ska bara se om jag hittar nåt sällskap och någonstans att gå ut. Blir kanske S.vall.

Fast hemma med lite sällskap är faktiskt inte heller fel. Kan faktiskt vara riktigt rätt.
Har inte träffat L på över en vecka. Det går inte. Då saknar jag henne alldeles hemskt.
Ska se om hon kommer hem nästa helg eller om jag kanske ska åka ner och visita på fredag.

Nu ska jag ta och läsa lite sedan blir det nog sängen. Nu har det varit mycket ledigt så det ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till jobbet. Jag saknar ungarna väldigt mycket!

Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Näe vi ska bo på Hotell Tegnérlunden.. :) åker på tiskväll och kommer hem på frekväll.. Kommer få hemlängtan jag haha... :P

Kramen!!