söndag 18 januari 2009

Jag har så snälla vänner.
Idag kom nagelfru A och hälsade på. Hon hade med sig lilla NellanPellan. Vi fikade lite och satt mest och pratade strunt.
Nu ska jag snart packa in mig i bilen och åka till Gissjö där jag blir bjuden npå middag.
Yay! Lyxit att slippa laga själv.
Ingen av de planer jag hade för dagen blev av, men det gör inte så mycket. Hade hellre besök.

Just nu sitter jag och glor på Austin Powers. Favvo-filmen ever! De är så bra alla tre.
Känns skönt att prata av sig med kompisar ibland. Vad skulle jag göra utan dem?
Skulle säkert ha en egen säng på sjuan(psykavdelningen på sjukhuset) vid det här laget, men mina vänner är mina psykologer. Vi kan prata om allt.
Jag hjärta er for ever!

Nä, nu är det dags att sätta sig i Jettan och åka iväg. En prommis ska jag i alla fall hinna med ikväll. Med eller utan sällskap.

Hej så länge!

Inga kommentarer: