måndag 19 januari 2009

Middag intagen.
det blev pasta. Jag väntar bara på att min våg ska komma så jag återigen kan bli en idiot som står med vågen så fort minsta lilla matgnutta ska in i munnen. Nä, så manisk ska jag icke bli igen, men det fanns en tid då det verkligen var så.
Jag vägde ALL mat och åt på bestämda tider och MINST sex gånger per dag.
Okej. Jag ska försöka äta fem gånger per dag för att få igång lite förbränning och kanske mäta pastan, men annars är det sunt förnuft som gäller. Orkar inte hålla på längre.

Just nu är jag i alla fall så mätt att jag kräksrapat två gånger och det är riktigt äckligt.
Ska sätta mig och spela lite spel på King.com innan det är dags att gå ut.

Hej så länge!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänkte testa king.com (nu när du nämnde det).

"King.com kräver Microsoft Windows"

Jahopp så var det med det "testandet", ingen king.com för min del alltså.

Jennie sa...

Typiskt!! =)