tisdag 13 januari 2009

Nu är det värsta över med kursen.
Redovisningen gick bra och jag fick mycket bra omdömme (tackar och bockar). Som sagt. Jag klarar mig ensam. Det fick de se med besked idag. Detta kan jag!
Det skriftliga provet gick kanske sådär, men jag gjorde så gott jag kunde och man kunde ju inte bli underkänd så.

När jag kom hem åkte jag till mamma och blev bjuden på tjockpannkaka. Gott som bara den.
Sedan hjälpte jag mamin att dra lakan som hon nu ska mangla.
Undrar hur många i min ålder som drar och manglar lakan.
Det är heöt kungligt att sova på dessa lakan.
Sover som en drottning.

Jag värker fortfarande på det här med blogen. Hur ska den se ut?
Harry har varit världens snällaste och hjälpt mig med en massa olika headers.
Hjärta han för det!

Hade tänkt gå ut och gå nu, men det är så halt ute så jag törs inte riskera ett benbrott. Vore inte att föredra just nu.
Nu ska jag förflytta mig från min å så ergonomiska dataplats på golvet och upp i soffan.
Har kommit fram till att jag tittar på onormalt lite tv.
Bor framför burken numer.
Måste bli ändring på det.
Imorgon ska jag låna ut min data till kursledaren så det är bäst att tömma minnet från internet. Kanske inte är att föredra.
Det ska jag göra genast så jag inte glömmer det.

Inga kommentarer: