tisdag 6 januari 2009

2008

Gjorde du något 2008 som du inte gjort förrut?
Hmm. Vet inte. Jag tog tag i saker och ting. Det är något jag inte varit så bra på tidigare.

Har du något minnesvärt datum?
21januari började jag mitt nya job. Det är minnesvärt för mig.

Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag gav några sådana på det nyåret.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Tessi fick en underbar liten Tuva.
Jag blev "mami" till Pussel.

Dog någon som stod dig nära?
13maj stängde min Linus sina ögon för sista gången. Jag saknar honom varje dag.

Vilka länder besökte du?
Jag får väl säga Spanien. Var på Teneriffa och det hör ju dit.

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
lung och ro, kärlek och lycka (allt detta hade jag en del av 2008)

Vad var din största framgång 2008?
Att jag tagit ett steg närmare mitt drömjobb

Största misstaget?
Kan inte komma på något direkt.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hmm, Nä(peppar, peppar). Jag har klarat mig ganska bra.

Bästa köpet?
Min soffa. Köpte den för 13000 och en vecka senare hade de höjt priset till 15000.

Vad spenderade du mest pengar på?
Soffan och tv:n delar på förstaplatsen

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner. De är de bästa som finns.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Handlake village-Takida, My cool-Adam Tensta och Low- Flo Rida

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Har nog varit en blandning av båda

Vad önskar du att du gjort mer?
Talat om att mina vänner är bäst och att jag älskar min mamma och pappa.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Gråtit

Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen och Ls familj(L skulle också varit med, men hon var ppå sjukhuset med lillaM)

Blev du kär i år?
Nej. Jag var kär och förlorade det.

Favoritprogram på TV?
2½men, scrubs opch Dr Phil

Bästa boken du läste i år?
Stieg Larssons böcker

Bästa filmen du såg i år?
Mamma Mia

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Fikade med mina kompisar och familjen.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Massor

Vad fick dig att må bra?
Mina vänner

Vem saknade du?
De som bodde långt borta så jag inte kunde träffa dem så ofta som jag önskade.

De bästa nya människorna du träffade?
Mina nya arbetskompisar

Inga kommentarer: