fredag 9 januari 2009

Motiveringen känns väl något högre idag än igår, Är faktiskt snart klar med alla uppgifter. Det ska jag fira sedan. HUrra hurra!
Imorgon ska jag hjälpa en kompis att flytta sedan ska jag vara barnvakt till två små rara flickor.
Önskar verkligen att jag hade egna ungar. Jag tror faktiskt att jag skulle bli en bra mamma. Värker liksom lite i kroppen min av alla älskade ungar. Jag tar mer än gärna hand om andras också, men skulle verkligen vilja ha egna. Jaja, för att få det måste man ju hitta en bra pappa och det är just den lilla detaljen jag saknar.
Alla säger att man ska njuta av att vara singel också, men det gör inte jag. Jag lider verkligen av att vara det.
Jag vill ha någon att vara med. Någon att ta hand om, någon att älska.
Varför är det så härligt att vara ensam?? Jag måste ha missat något.
Man måste ju kunna göra nästan exakt samma saker fast man har någon.
Ja förutom att vara med en massa olika, men det vill jag inte ens som singel så det är ju liksom inte ett problem.
Mmmm, det är en nöt att knäcka.
Nu ska jag ta och maila in mina uppgifter till min handledare så jag får bli fri från detta pluggande för resten av dagen.
Hejja mig!!

Inga kommentarer: