söndag 25 januari 2009

Dagens frukost blev nästan en brunch. Det blev stekt ägg på rostad fullkornsbröd och en kopp fruksoppa.
Jag låg i sängen extra länge idag för jag kände att det var bara så skönt.
En del klagar på att min säng är så hård, men jag älskar den, men okej. Det är ingen säng jag kan ligga i en hel dag, men en timme eller två extra på morgonen är bara skönt.
Önskar bara att andra sidan inte var så bäddad och ekande tom, men äh. Jag parkerar Pussel på den sidan så kan han bygga koja under täcket och strula till så ser det använt ut.
Idag ska jag mest bara tvätta. Har ju äntligen köpt mig en torkställning så nu kan berget med tvätt hängas fint och rent.
Har tre SÄCKAR med kläder i min walkin-closet som jag borde rensa ur också. Det ska jag nog ta för mig idag.
Annars blir det nog lite prommis ikväll och allmänt hemmamys. Har varit mycket sånt nu ett tag och det är precis vad min lilla sårade själ behöver.
Hade tänkt en utgång igår, men hemma-haket var inte öppet och summan på kontot är sorgligt liten så nä det får vänta ännu en helg. Kanske blir kommande helg när lönen är insatt, håret är fixat och tiderna bättre.
Det återstår att se.
Nu ska jag ta tag i saker och ting här hemma.

Hej så länge!

Inga kommentarer: