fredag 2 januari 2009

Idag fick jag en glad överraskning när jag klev upp.
Jag har redan klivit ett litet steg närmare mitt nyårslöfte. Hejja mig!
Eftersom jag läste ett nytt kapitel för Mary inatt ur Isfolket så blev klockan över 2 innan vi somnade. Vaknade klockan 10 och kände mig allmänt seg.
L skickade ett sms en timme senare och frågade om vi skulle äta frukost(hon sov i huset bredvid, men det fanns ingen mat där). Yepp. Frukost blev intagen.
När L med familj åkt spelade vi första omgången Wii för dagen. Leo kom och hälsade på en stund. Han fick också vara med och spela såklart.
Klockan 14 hämta min pappa oss och körde ut oss till sommarstugan. Därifrån tog vi en prommenad på cirka 2,5timme hem. Vi gick över sjön och det var massor av snö.
Nu har vi spelat en kort omgång Wii, duschat och sitter och väntar på att Sagan om konungens återkomst ska börja.
Har tagit en del fina bilder idag och även på nyår, men min kabel är hos mamma och pappa, men lovar lägga ut en massa så snart jag hämtat den.
Hej så länge!

Inga kommentarer: