torsdag 22 januari 2009

Alltså jag måste komma tillbaka till mitt odjur som bor här.
Jag har just varit ute på en prommis och när jag kommer in ska jag ta mitt obligatoriska glas med fruktsoppa.
Då ser jag vad monstret har gjort.
Tidigare idag tog jag fram köttfärs som skulle tina. Jag tänkte mig inte för utan la det i diskhon.
NU har monstret tagit denna påse med köttfärs, dragit det upp ur diskhon och ner på golvet, tuggat sönder påsen och ätit och slickat på köttfärsen.
Ja, det var ju bara att slänga alltihop.
Blir lite trött på honom ibland måste jag säga, men kan inte låta bli att bli lite imponerad över att den lilla skiten orkar bära detta, ändå ganska tunga, paket med köttfärs.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan blir det nog en tidig kväll i säng.
Känner mig lite småtrött.
Imorgon blir det kort dag på jobbet och sedan ner till stan och Nagelfru A för tjejkväll.

Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha, ger du han ingen mat ;)