onsdag 11 februari 2009

Om en timme börjar min träning i Ångest. Idag finns inga undanflykter.
Det är bara att packa in sig i bilen och åka dit.
Dagens middag kanske kan ifrågasättas, men det blev två glas fruktsoppa och en nötkaka som jag fick av J´s mamma. Det var det hela.
Känns dock som jag har fikat och ätit en hel del. Var i Ångest med Bettan idag och då passade vi på att köpa en varm ciabatta med mozarella, ruccola och kyckling. En munknullare utan dess like. När vi sedan kom tillbaka till skolan jobbade vi på i två timmar så var det fika igen. Jag var fortfarande mätt sedan smörgåsen så jag tog ett glas vatten och en liten bit paj.
Min magsäck har snart krympt till total obefintlighet.
Jag känner mig mätt på frukosten typ hela dagen. Undrar om det är bra eller dåligt?
Ja. Smalare blir jag ju helt klart, men vet inte om det är nyttigt eller ej.
Nu ska jag i alla fall snart ta min nya lilla bil och köra iväg.
Jag är så nöjd, så nöjd. Den går så fint!

Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

vilken tur att du är nöjd med bilköpet=D