onsdag 18 februari 2009

Idag skulle vi som sagt handla till jobbet och ingenting annat.
Hur lyckades då JAG komma ut med ett kvitto på över 800kronor för egen räkning?
Jag är hopplös och jag vet det, men jag köpte faktiskt saker jag behövde.

Jag inhandlade en stor spegel som ska sitta i hallen så jag i fortsättningen skall slippa balansera på toalocket och vrida badrumsspeglarna för att ha en aning om hur jag ser ut.
Det blev även sex stolsdynor till köksstolarna. De grön/blommiga åker ut med buller och brak nu. Fulare saker får man leta efter.
Till sist blev det en hållare för hushållspapper och en duk till köksbordet.
Som sagt. Jag köpte BARA saker jag faktiskt var i stort behov av.
NU blir det ingen mer resa till S,vall på ett bra tag.

Just nu är jag så hemskt trött så jag ska faktiskt ta en ny bok av Isfolket (nummer 10 för att vara exakt) och lägga mig i sängen.
Det känns helt okej att sova nu.

Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

aaa du får börja med bok 1 när jag kommer ha ha.
ää du köpte bara viktiga saker som du VERKLIGEN behövde ha ha.

Stor kram vi alla saknar dig.. Kram