måndag 16 februari 2009

Dagens arbete avslutat.
Har varit en riktigt lång dag. Började 07.30. När jag kom till jobbet fick jag beskedet att Gerda är hemma med sjukt barn. Hej och hå!
Ingen vikarie gick att få denna dag, men jag och Mimmi klarade oss fint. Vi hjälptes åt och såg till att vi fick de raster vi behövde och barnen fick göra en massa.
Imorgon ska jag i alla fall få hjälp av Debora. Det är ett måste eftersom vi har individuell läsläxa och detta tar lite tid att gå igenom.
Hur som helst så hade vi APT 17.00 så det var bara att gå från fritids och in på mötet.
Det var ett mycket bra möte måste jag säga. Vi jobbade på med vår äventyrsprojket.
Jag längtar verkligen tills vi får genomföra detta i mitten på maj.
Gillar det här med älvor, tomtar och troll.
Ja det kommer nog bli riktigt bra.




Hej så länge!

Inga kommentarer: