tisdag 10 februari 2009

Åker precis ut ut Uppsala.
Kom att tänka på Linus. Han spenderade väldigt lång tid här.
Jag hann träffa honom en gång innan han lämnade oss för alltid.
Jag är glad för det. Många villa minnas honom som han var när han var frisk, men jag är glad att jag fick krama min lilla vän.
Minns de gånger jag och L passade honom, hans tvillingbror och hans syster.
Jösses. Brukade reta honom när han blev större att om han inte var snäll mot mig skulle jag skvallra om alla de gånger jag bytte bajsblöja på honom när han var liten.
Det hade alltid önskad effekt. Han var ju tonåring.
Han visste dock att jag aldrig skulle göra det, men roligt hade vi.
Emil och Linus har alltid en speciell plats i mitt hjärta. Önskar jag träffade Emil oftare än vad jag gör idag, men han har fullt upp med sitt och det förstår jag. Hade jag också i den åldern, men jag saknar honom ändå.
Jag är glad att jag har så bra kontakt med mina övriga kusinbarn.
Sara,Lars och Jessica träffar jag ju faktiskt lite då och då.
Man ska ta hand om sin familj.
Jag försöker så ofta jag kan att vara med alla de mina.
De vet att jag älskar dem.

Inga kommentarer: