torsdag 5 februari 2009

Jaha. Jag blev visst utmanad av Ewa OCH Jenny.

Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

1. Jag lider av ångest. Att ta beslut för egen del är svårt(framkallar ofta huvudvärk), men att ta ett beslut som innefattar andra än mig är en verklig prövning. Jag mår illa och vill bara rymma. Under vissa perioder kan jag omöjligt förstå varför någon ens vill prata med mig. Får för mig att allt och alla vill mig illa och att de mest pratar med mig i hopp om att jag ska försvinna ur deras åsyn.

2. Jag pratar med mig själv. Ofta och mycket. Jag försöker göra det när jag är säker på att ingen hör, men ibland för jag koversation med mig själv utan att tänka på var jag befinner mig. Detta kan ibland leda till pinsamheter och skratt.

3. Jag hatar att vara ensam. Ensamhet skrämmer skiten ur mig. Ibland är det skönt att vara för sig själv, men önskar alltid att någon ska komma och hålla om mig när natten kommer.

4. Jag älskar att skratta och gör det gärna och ofta. Detta har en tendens att smitta av sig.

5. Älskar det som kommer efter siffran 5. Gärna och mycket. Dock bara med någon jag tycker om. Duger inte med vem som helst.

6. Jag äter ingenting som kommer från vattnet. Det är inte för att det kommer därifrån, men det finns verkligen inget vattendjur som är gott.

7. Jag är matrealist ut i fingerspetsarna. Älskar saker och att ha mycket av dem. Min ekonomi hejdar mig ganska rejält, men om jag kunde skulle jag ha MASSA saker.

Ja, det var mina sanningar det. Nu skulle jag utmana 7 personer.
Jag säger helt enkelt att den som känner sig manad får mer än gärna anta denna utmaning!

Inga kommentarer: