fredag 6 februari 2009

Har varit på middag idag. Nagelfru A och Johnas bjöd på tacos(hade tänkt bjuda några vänner på middag, men jag fick bli bortbjuden istället).
Jag och A åt den vegitariska varianten och Johnas och ungarna åt med äkta köttfärs.
Efter maten satt vi och pratade lite och hade det mest bara trevligt. Ungarna lekte och vi ingick såklart i leken. Jag var storasyster Molly och hade ett stort ansvar när deras "killar" hittat nya tjejer. Jag och A(som då var mamma Malin) fick faktiskt lov att ta ett snack med killarna. Ja om det vore så enkelt.
Så blev klockan 20 och Let´s dance-time. Vi samlades vid tv:n och åt chokladpudding.
Grynet och Fanny dansade lite och tyckte vi skulle vara med så jag och A dansade loss i en samba tillsammans med ungarna. Klart man ställer upp!
Nu har ungarna nattat och jag blev också trött och åkte hem till mig igen.
Imorgon ska jag kliva upp tidigt.
Tänkte vara i stan till klockan 10 och hinna handla lite innan jag måste hem och starta mitt jättebak..
Har lovat att baka semlor till jobbet. Eftersom jag inte gillar semlor tänker jag passa på att göra sånt som JAG tycker om också.
Jag ska baka kanelbullar, vaniljbullar, muffins och hallongrottor. dålig på att
Yay!
Det är så roligt att baka. Jag är ganska dålig på att äta bakverken själv, men just att göra dem är roligt. Sen finns det alltid någon man kan bjuda.
Nu ska jag ta och lägga mig.

Hej så länge!

Inga kommentarer: