lördag 7 februari 2009

Idag klev jag faktiskt upp tidigt och gjorde mig iordning.
Klockan 9.15 satte jag mig i Jettan och åkte ner mot S.vall.
på vägen ner bestämde sig dock Jettan för att ställa till besvär för mig. Fläkten i bilen lade av. Detta resulterade i att mina fötter blev som istappar och en hel del imma bildades på rutan och jag fick använda mina händer som vindrutetorkare på insidan.
Väl framme åkte jag till L och vi satt och pratade en stund.
Sedan packade vi in oss, unge, vagn och en Ö i bilemn och körde ut till Birsta. Där skulle jag BARA titta efter en duk till köket.
Vi gick genom affärerna och kikade lite. Så kom vi fram till Gina Tricot. Jag hade 51kronor kvar på mitt presentkort så jag tänkte köpa mig ett armband.
När jag gick ut från affären hade följande smygit ner i min påse:
*En klänning i grön pastell
*Leggins
*Halsband
*Örhängen
Vad händer med BARA ett ARMBAND?
Denna affär kommmer gå med vinst enbart på mina inköp.
Ja, hur som helst så åkte vi vidare till Willys. Jag skulle handla lite.
Lite i en mataffär är numer fastställt till fyra kassar och 900kronor.
Jösses. Känns som slantarna bara runnit iväg idag och så får jag ångest.
Fast ingen idé att få det nu. Nu är det för sent.
Nu ska jag ta och laga till lite middag. Ska steka fläskkött i teriyaki-sås. Blanda ner paprika och lök. Tillsätta lite creme fraiche och så ner med allt i ett pitabröd.
Mummit!

Hej så länge!

Inga kommentarer: