måndag 23 februari 2009

Jag har tränat.
Har just kommit hem och försöker nu sluta svettas.
Jag vill ALLTID stå längst fram på träningspassen så jag kan se vad instruktören gör(förstår inte de som står längst bak och förlitar sig på alla som står framför). Idag kände jag mig mest bara mätt när jag ställde mig där(var det också eftersom det var mindre än en timme sedan jag åt). I det läget tyckte jag att hela jag såg bedrövlig ut. Kände mig som en sån blob som hoppade runt. Detta resulterade i att jag tog i mer än någonsinn och svetten verkligen rann. När passet var slut var jag så trött att jag nästan kräktes vid bilen. Det kändes skönt, men kanske var lite i värsta laget.
Nackdelen med att stå där framme är väl just det att man har sjuhundra speglar åt alla håll, men hellre det än att inte se något längst bak.
Nu ska jag som sagt försöka att sluta svettas sedan ska jag duscha och sova.
Känner att det är en bra idé just nu.

Förresten så är årets Ullareds-resa bokad nu till den 3april. Hurra!!
Vi blir minst fem galna tjejer som åker med en Jennie bakom ratten så klart.
Hejja hejja!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska ni ha en stor bil? Mallan vill också shoppa!

På lördag blir det förfest med Marcus F i Partis!!! haha kanske kanske