måndag 9 februari 2009

Idag har jag haft nerverna på utsidan. Har absolut inte varit arg, men jag har haft tårarna precis exakt bakom ögonlocken. Tror det fanns en eller kanske två som såg det för de kom fram och klappade på mig. Jag vet inte riktigt varför det kändes så heller, men hela jag var i uppror.
Samtidigt måste jag säga att jag kände mig ganska glad.
En tjej sa till mig idag.
-Jennie det finns inte en enda dag som du inte skrattar och ler.
Nä, kanske är sant det. Det finns alltid något att vara glad över varje dag. Även om det finns tusen saker att vara ledsen för så finns det alltid minst en sak att vara glad över också.

Hände en sak idag också som blev så fruktansvärt pinsam.
Just i den sekunden var jag väldigt lycklig över att jag stod och strök pärlbrickor annars hade jag nog dött.
Hade jag inte varit så förbenat feg hade jag haft världens chans idag att erkänna, men aldrig i livet att jag vågar vara så rak och ärlig om mina känslor. Det sitter långt inne att säga vad jag tycker och tänker rakt framför den det gäller.

Nog om det nu.

Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Näe nu jävlar står du på dig! Så länge man inte sårar någon så ska man säga vad man tycker så att man inte sårar sig själv. Varje gång jag har nära till tårar så brukar jag lura mig själv och skylla på ägglossning men det håller inte i längden! :D Tips! Ta hand om dig bejb! Puss