måndag 9 februari 2009

Idag har det varit planeringsdag på skolan.
Förmiddagen ägnade vi åt att prata om hösten. Jag vet inte att vi kom fram till något, men prata gjorde vi ju i alla fall.
Jag hade bakat semlor som vi fikade. Eftersom jag inte gillar semlor tog jag hand om ungarna på fritids så de andra fick ta sig en.
Så efter lunchen gick jag ned till banken och tog ut pengar som jag ska betala bilen med.
Sedan var det dags att åka till Ångest och lyssna på en föreläsning. Jag var då så fuktansvärt trött att jag nästan somnade två gånger under de 3,5timmar han pratade.
Nu är jag hemma igen och har ätit lite middag.
Idag blev det bacon, pasta, creme fraiche och vitlök.
Är fortfarande sjukt trött. Ska lägga mig tidigt.
Imorgon går tåget 06..58 från Ångest. När jag kommit ner till Stockholm ska jag ta bussen hem till Sweet Valley och hälsa på Lotta. Det ska bli roligt. Var länge sedan vi sågs nu.
Jag ska även försöka hinna med att komma mig ut till Stuvsta och krama om Tessi och Tuva.
16.30 ska jag kliva av pendeln i Upplands Väsby. Där ska killen med bilen hämta upp mig och vi ska sälja och köpa bil.
Jag hoppas det blir en bra dag.

Jag tar med mig datan ner så jag kan se på film på tåget så jag återkommer.

Hej så länge!

Inga kommentarer: