lördag 21 februari 2009

Idag har jag varit på jobbet och städat i personalrummet.
Dammsugit, torkar golv,väggar, lister och putsat fönster.
J kom och hjälpte mig att pyssla. Utan han hade jag inte klarat alla saker under dagen.
Bara så du vet så är du bäst J! Tack tack tack för all hjälp!
(jag kan ju som sagt inte gå in på några detaljer kring arbetet eftersom både föräldrar, och arbetskompisar läser min blogg och allt som har med personalrummet att göra är ju en överraskning)
När fem timmar hade passerat kunde vi anse oss klara för dagen och gå hem. Jag åkte till mamma och fick lite middag. Hade tänkt göra marängsvish ikväll, men se det behövde jag inte fundera på. Mamma hade ju gjort ananaspaj!
Nu är jag hemma och ska villigt erkänna att jag är trött.
Blir nog lite spelande på King.com sedan blir det sängen.
Imorgon ska jag tillbaka på jobbet en sväng och städa bort kartonger.
Hade tänkt åka till S.vall imorgon och fixa naglarna, men det sparar jag till nästa helg.

Hej så länge!

Inga kommentarer: