onsdag 25 februari 2009

Jaha.
Så var dagen till ända.
Jag har just kommit hem från dagens träning.
Tror det var en sadist som bestämde att träningshuset skulle ligga på andra våningen med den brantaste trappan i världen som ingång.
Nu har jag varit på köra-skiten-ur-dig-träningspass två gånger och varje gång blir denna trappa en dödsstege.
Mina ben är ju totalt urkörda och när jag då ska klättra ner för trappan så viker sig mina ben. Hade det inte funnits en livliva i form av en ledstång hade jag varit död, avliden och begraven nu.
Jaja. NU är det gjort och jag känner mig duktig.
Bestämde mig för att jag skulle orka betydligt mer denna gång än förra och se det gjorde jag också. Ett heöt kilo extra på varje muskelgrupp orkade jag.
Hejja mig!!
Nu ska jag börja träna två timmar på måndagar och en timme på onsdagar. Tidigare var det en timme per gång.

Annars finns inte så mycket att säga om dagen. Jag har jobbat, planerat och ätit mat. Det är nog det hela.
Nu ska jag data lite och sedan blir det nog sängen.

En del på gång i helgen. Jag hoppas den blir lika rolig som förra helgen.
Fredag: S.vall och hemlighetshandla till jobbet.
Lördag: Hemligheter med Bettan och sedan utgång i Ångest.

Inga kommentarer: