måndag 2 februari 2009

Idag var det måndag med allt vad det innebär.Var trött så det var inte klokt. Ville helst av allt bara gå hem och sova lite, men iden gick och snartr var klockan 17 och jag fick gå hem.
Hände väl inget speciellt eggentligen under dagen. Glömde mobilen hemma så det var så lugnt och skönt så.
Mamma oxh pappa std för middagen idag. Kyckling, sås och potatis. Tacki tacki.
Pappa hade hittat en bil till mig. Eftersom jag har noll kunskaper i ämnet bilar och han har jobbat med dem hela livet känns det ganska bra att han får ta hand om saken.
Har hittat en Saab 95 -05 som är helt okej.
Nu ställer jag mig frågan. Vill jag dra på mig ett lån på nästan 90000kronor?
Då kommer snåltanten fram i mig. Visst vill jag ha en ny bil. Helt klart, men alltså det är en utgift på nästan 2000kronor i månaden, Det gör ont att tänka på.
Ska fundera på saken, men helt klart skulle jag behöva en bättre bil.
Ja imorgon ska jag ta ett beslut om detta.
Återkommer i ärendet.
Nu ska jag sätta mig och spela lite orbox. Detta är för mig ett beroendeframkallande spel. Jag bara MÅSTE komma vidare.
Någon fler som spelar? Vad är ert rekord?
Jag slutade sist på bana 24.

Hej så länge!

1 kommentar:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.