fredag 27 februari 2009

Dagen är nu slut och det har varit en lång sådan.
Jag öpnnade imorse på fritids så klockan ringde 05.00
Pussel var en odåga som vanligt och skulle klappas och slickas i ansiktet.
Jag gav upp och klev upp 05.15.
Ja framåt i tiden.
Jobbade och plockade ut en massa stolar och bord eftersom de ska bona golven i veckan.
9.30 åkte jag hem igen och supervilade en timme sedan var det bara att göra sig redo för S.vall.
Åkte och hämtade upp J och en släpvagn.
Vi tog en svängom inne på Ikea och handlade mer saker till personalrummet. Det gick tokbra.
Så var det vidare till nästa affär och där fick jag minsann backa med släpvagnen. Jag hann bli less tre gånger innan jag fattade mig på hur en backning skulle gå till med en släpvagn, men se det gick fint.
Hela dagen gick och roligt var det.
Nu är jag hemma och har klämt i mig en kebab till middag. Det var ruskigt gott.
Ska titta klart på Så ska det låta och sedan hänga tvätt och sova.
Imorgon är det nya äventyr!

Hej så länge!

Inga kommentarer: