söndag 22 februari 2009

Hade som sagt tänkt lägga mig tidigt igår.
Jag gjorde det också. Strax efter 21 låg jag i sängen och läste en bok.
21.45 ringer mobilen. Min bror undrar om jag kan tänka mig att köra honom och hans kompisar till S.vall.
Hmmmm. Jag hade ju liksom redan klätt av mig och låg i sängen som bäst. Tyvärr är jag lite mesig mot min bror så jag sa att jag skulle titta på möjligheterna och återkomma.
Ringde L och frågade om jag fick inta soffläge hos dem några timmar medan min bror med flera härjade lös. Jo det gick fin fint det.
Så var det bara att kliva upp, klä på sig och sätta sig i bilen och hämta upp grabbarna.
Vi åkte mot S.vall, men så kom de på att de skulle in i en lägenhet efter vägen och ta något stärkande och hämta upp en person till.
Jag landade i lägenhetsägarens soffa och tittade på en skoterfilm medan grabbarna släckte törsten.
Så var det iväg igen. Tre i baksätet, en i framsätet, jag körde och en stackare fick leka hund och inta bagageutrymmet.
Vi fick göra två stopp innan vi nådde till S.vall.
Första var en kisspaus. Det andra var en kräkpaus.
En viss glad man hade fått klite för mycket innanför västen och behövde visst göra plats för mer.
Väl framme lämnade jag dem vid närmaste krog och åkte till L.
Vi nattfikade och sedan somnade vi i soffan.
Klockan 4 var det dags att hämta upp partyhjältarna vid MAX.
Parkerade bredvid farbrorblå och tittade på när de fångade in någon fyllnisse.
Så var det att styra hemåt och det gick utan problem.
Klockan 5 stupade jag i säng.

Micke lyssnar medan......

....Simon förklarar något viktigt.


Här går Micke och ropar på Ulrik.


Såhär glad kan man vara när magen är tom.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha.. ja se där.. roliga bilder :)